آن هایی که درباره «ارتفاع بلند» توییت می‌زنند، چشم به پروازهای آمریکا و اروپا دارند | عیار شهید رئیسی، عیار انقلاب، امام(ره) و ملت بود شهردار صفد: قطعا آماده جنگ با حزب الله نیستیم مدیر «سیا» و مشاور ارشد بایدن راهی منطقه می‌شوند یک انفجار پایگاه «تسالیم» رژیم صهیونیستی را لرزاند حمدان: بدون توافق فراگیر دست صهیونیست‌ها هرگز به اسرایشان نخواهد رسید رؤسای شهرک نشینان شمال اسرائیل: تسلیم آتش سوزی‌ها شده‌ایم اختلاف و سردرگمی سران تل‌آویو در پرونده اسیران صهیونیست جهش چشمگیر کمک‌های مالی به کمپین ترامپ پس از محکومیت مواضع ارتش اسرائیل زیر ضربات راکتی، پهپادی و موشکی حزب‌الله (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) کمین سنگین مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست در غزه اسماعیلی: دولت نامزد مشخصی در انتخابات ندارد بایدن درباره کشتار ۳۶ هزار فلسطینی چه گفت؟ مصطفی پورمحمدی کیست؟ زندگینامه و سوابق روایت قطر از واکنش حماس و تل آویو به طرح بایدن زخمی شدن ۱۷ نظامی صهیونیست در نوار غزه | انهدام تانک مرکاوا و شلیک به بالگرد اسرائیلی محمود احمدی‌نژاد کیست؟ + زندگینامه و سوابق چرا دکتر مخبر در انتخابات چهاردهم ثبت‌نام نکرد؟ کدام چهره‌های سیاسی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند بیانیه پر از اتهام اتحادیه اروپا درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران اعلام جزییات مناظره‌های انتخابات | مجری مناظره‌های تلویزیونی هنوز انتخاب نشده است!
سرخط خبرها

نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: توافق ایران و عربستان ضربه‌ای مهلک به اسرائیل و آمریکا است

  • کد خبر: ۱۵۴۷۷۱
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: توافق ایران و عربستان ضربه‌ای مهلک به اسرائیل و آمریکا است
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی توافق ایران و عربستان برای از سرگیری روابط دیپلماتیک دو کشور را ضربه‌ای مهلک به اسرائیل و آمریکا دانست.

به گزارش شهرآرانیوز، «ایهود باراک»، نخست وزیر و وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی در یادداشتی برای نشریه «یدیعوت آحارونوت» نوشت از سرگیری روابط میان عربستان سعودی و ایران نقطه تحولی راهبردی در منطقه غرب آسیا به شمار می‌رود.

باراک در ادامه افزود این توافق به مثابه ضربه‌ای مهلک به اسرائیل و آمریکا و نشانه‌ای بر پایان جنگ بیهوده و بی‌فایده یمن و همچنین دستاوردی مهم برای چین است.

وی در تشریح پیامد‌های توافق تهران و ریاض به منظور احیای مناسبات رسمی دیپلماتیک اضافه کرد که در این مرحله امکان توافق عادی سازی روابط میان اسرائیل و عربستان تا حد زیادی کاهش یافته است.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی توافق احیای روابط سیاسی میان تهران و ریاض را شکستی ذاتی برای نتانیاهو دانست و با انتقاد از سیاست‌های کابینه کنونی این رژیم افزود: نتانیاهو توان خود را بر کودتای قضایی متمرکز کرده و سایر اهداف راهبردی تدوین شده اسرائیل را به حال خود رها کرده که همگی در مسیر زوال و شکست حرکت می‌کنند.

باراک در بخش پایانی یادداشت خود ضمن اشاره به آسیب‌های فراوان اقتصادی وارده به رژیم اسرائیل از زمان بازگشت نتانیاهو به قدرت گفته که عملکرد کابینه اخیر نتانیاهو سبب شده تا جایگاه بین المللی اسرائیل در سطح جهان دچار خدشه شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->